Sunday, May 16, 2010

"Bance"

- Ieri am omorît cinci muşte - trei masculi şi două femele.
- Cum ai ştiut care sînt masculi şi care femele?
- Simplu: trei s-au aşezat pe o ladă de bere şi două pe un telefon.

Doi bebeluşi la creşă:
- Tu ce eşti, băiat sau fată?
- Băiat. - Dar de unde ştii?
- Dacă iese infirmiera îţi arăt. Iese infirmiera, la care acesta îşi ridică păturica:
- Uite, am şosetuţe albastre.

Un vameş este sunat la locul de muncă şi i se spune că nevasta lui e cu un alt tip.
Vameşul se urcă în JEEP şi se duce acasă. Cînd ajunge, o întreabă pe soţie:
- Unde-i fraieru' ăla?
- Cine?
Vameşul începe şi caută. Mai întîi se uită sub pat.
- Nu-i nimeni.
Apoi caută în bucătărie:
- Nimeni.
Apoi caută în dulap. Acolo stătea un tip cu 100 de euro în mînă. Vameşul ia banii şi zice:
- Nimeni... .

În timpul unei dispute, o femeie îi spune soţului ei:
- Am fost nebună cînd m-am măritat cu tine!
- Ştiu, da', cum eram îndrăgostit la vremea aceea, nu am observat!

De ce nu poate o blondă să scrie numărul 11? Pentru că nu ştie pe care 1 să-l pună în faţă.

Blonda în maşină:
- Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare

De ce se rujează o blondă cu verde? Roşu înseamnă stop

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...