Tuesday, November 30, 2010

Greierele si furnica (versiune noua )


Primăvara

Furnica sapă, pune seminţe, face straturi. Apare şi greierele.

- Ce faci greieraşule?

- Merg la un tenis cu băieţii.

- Măi, măi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu ştiu ce-ţi fac!

-Da, da, bine, .....

 

Vara

Furnica adună, seceră, coseşte. Trece greierele, cu o chitara sub brat.

- Ce faci, măi greierasule?

- Mă duc cu băieţii să cânt în parc.

- Să nu uiţi : de la mine să nu ceri de mâncare.

 

Toamna

Furnica culege de zor, face dulceţuri, pune conserve.

Trece greierul, tot cu chitara sub braţ.

- Ce faci, măi greierasule?

- Mă duc să cânt cu băieţii în bar.

- Bine, mă, da' la muncă nu vii până la iarnă?

 

Vine iarna

Furnica stătea în pridvor, înfofolită într-un şal şi cu un ceai fierbinte

în mână, când vede o limuzină. Din ea coboară greieraşul..

- Ce faci, greieraşule?

- Uite, mă duc la Paris să cânt. Am avut succes cu chitara.

- Bine, greieraşule, baftă. Şi dacă-l vezi pe unu',

Topârceanu, zi-i că-mi bag picioarele în "Balada" lui.

 

Să ai o zi de greier!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...