Thursday, June 30, 2011

4 situatii

Prima situaţie :.
Un bărbat însurat avea o aventură cu secretara sa. Într-o zi, pasiunea lor s-a dezlănţuit şi s-au dus la casa ei; epuizaţi datorită unui sex dezlănţuit până târziu, au adormit, trezindu-se pe la 8 seara.. Când bărbatul îşi punea hainele, îi ceru femeii să-i scoată pantofii afară şi să-i murdărească cu iarbă şi pământ. Deşi intrigată, ea a făcut asta; el îşi puse pantofii, se urcă în maşină şi plecă acasă.
- Unde ai stat ?- îl întrebă nevasta când intră.
- Dragă, nu pot să te mint: sunt încurcat cu secretara mea şi am fost toată seara să facem dragoste. Am adormit şi nu m-am trezit până la 8.
Soţia lui se uită în jos, îi vede pantofii şi îi spune :
- Ticalos mincinos !!! Ai fost să joci golf !!!
_____________________________________________________________

A doua situaţie :

.
Un funcţionar de la Pompe Funebre lucra într-o noapte până târziu. Munca lui consta în examinarea corpurilor morţilor înainte de a fi trimise la groapă sau incinerate.
Când examină corpul domnului Juan, care urma să fie incinerat, făcu o uimitoare descoperire : Juan avea "organul" cel mai mare pe care-l văzuse vreodată !!!
- Regret domnule Juan - zise funcţionarul - dar nu pot trimite la incinerat asemenea " organ". Trebuie sa fie păstrată pentru posteritate. Spuse asta, a tăiat acel "organ" din corp, îl puse în valijoara lui şi se duse acasă.
Prima persoană căreia i-a arătat, a fost soţia lui :
- Am să-ţi arăt ceva ce n-o să-ţi vină să crezi - îi spuse şi deschise valijoara.
- Dumnezeule !!! - strigă ea - Juan este mort !

_____________________________________________________________

A treia situaţie :

era o pereche de vârstă medie care aveau două fete frumoase adolescente şi care s-au hotarât să mai încerce pentru ultima oară să aibă un băiat pe care şi l-au dorit întotdeauna.. După multe luni de încercări, în sfârşit soţia rămase însărcinată şi născu un băiat sănătos 9 luni mai târziu.
Fericitul tată alergă să-şi cunoască noul său copil, şi văzându-l se îngrozi, deoarece copilul era un bebeluş cel mai urât pe care îl văzuse în viaţa lui. Se duse să-şi vadă nevasta şi îi spuse că nu vede posibilitatea ca el să fie tatăl acestui copil.
- Uită-te şi tu la cele două fete frumoase pe care le-am făcut înainte ! Apoi privind-o cu neîncredere o întrebă : "Nu cumva m-ai înşelat ?"
Femeia surâse dulce şi îi spuse : "De data asta nu, dragul meu !"

_____________________________________________________________
A patra situaţie :

O femeie era în pat cu amantul ei când aude că soţul ei deschide uşa de la intrare.
- Repede - îi spuse- rămâi în picioare în colţ. Apoi îl unse cu ulei de copii pe tot corpul şi îl pudră cu talc. Nu te mişti până îţi spun eu - îi şopti - şi simulează că eşti o statuie.
- Ce este asta, dragă ? - o întrebă soţul când intră în cameră.
- Ah, este o statuie - răspunse ea - Rodriguezii au cumpărat una pentru dormitorul lor şi mi-a plăcut atâta, încât am cumpărat una pentru noi.
Nimic mai mult nu s-a mai spus despre statuie. În jur de ora două de dimineaţă, soţul coborî din pat, se duse la bucătărie şi se întoarse cu un sandwich şi un pahar de lapte.
-Ia, îi spuse statuiei, mănâncă ceva. Eu am stat în picioare ca un idiot 3 zile în casa Rodriguez şi nimeni nu mi-a oferit nici un pahar cu apă.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...