Monday, November 21, 2011

Zambete

isi pune un afis in geam "ZAHAR - NUMAI 13 lei/kg". Strul isi pune si el "ZAHAR - NUMAI 12,90 lei/kg". A doua zi Itzik isi pune altu' "ZAHAR - NUMAI 12,50 lei/kg". Strul pune..."ZAHAR-NUMAI 11,37 lei/kg".Itzik, super-exasperat, trece strada, intra la Strul in magazin si incepe sa tipe:

- Ba, daca o mai tinem mult asa, dam faliment. C-am ajuns sa vindem zaharu' cu 20% mai ieftin decat il cumparam!

Strul se uita calm la el si-i zice:

- Poate tu dai faliment! Ca eu n-am zahar...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Duminica, la biserica, o femeie ii zice preotului plangand:

− Parinte, aseara sotul meu a murit fara lumanare!

− Dumnezeu sa il odihneasca in pace! Si a avut vreo ultima dorinta?

− Da, zice femeia, plangand si mai tare, a zis "Muiere, lasa pusca jos!"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Alcoolul ucide.
- Si ce? Apa te face nemuritor?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La un cabinet stomatologic particular, o doamna din lumea buna : - Cum? 300 Ron pentru extractia unei masele? Doar pentru 5 minute de munca? - Daca doriti, o extrag intr-o ora !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Sunteţi ginecolog?
- Nu, dar aş putea arunca o privire

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O femeie la vreo 30 de ani, după ce şi-a rezolvat treburile în capitala de judeţ, voia să ajungă acum acasă şi nu mai avea bani. Se apropie de un taximetrist şi îi spune:

- Uite, tre' s-ajung şi eu în Trescovenii de Sus, dar nu am bani... Cum ajungem acolo ne socotim noi.

- Bine, las' că ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul.

După vreo oră, opreşte taximetristul pe un câmp, ia o pătură din portbagaj şi o aşterne pe lucernă. Femeia, îngrijorată, îi zice:

- Vai, dar nu pot să fac asta, sunt măritată, am acasă doi copii!

- Şi ce? Şi eu sunt însurat, am femeie, am copii, dar am şi 40 de iepuri de hrănit, aşa că taci şi rupe lucerna...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ultimul tip de salut atunci cind vorbesti la mobil: "Buna seara tie si ascultatorilor nostri"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-De ce v-ati oprit la 3 copii?

-Am auzit ca fiecare al 4-lea copil nascut, e chinez...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ion si Maria s-au dus la padure sa culeaga floricele. Pentru ca era foarte multa lume acolo, chiar asta au facut

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...