Wednesday, January 11, 2012

Articol pe bune


Este pentru prima data, cred, cand scriu un post care nu are legatura cu numele blogului...De ce acum? Pai azi noapte, la lucru in pauza de masa am pus mana pe un ziar sa vad ce se mai intampla in jurul meu.
Toate bune si frumoase pana dau cu nasul intru-un sondaj...care popor este cel mai fericit din lume? Hmmm...imi sare in ochi Romania, dau repede sa vad despre ce e vorba si cand sa vezi...ghici ce? Romanii sunt cei mai nefericiti oameni de pe planeta...suntem la coada cozilor!Sa pic de pe scaun, nu alta! Nu stiu daca ati remarcat in profilul meu, dar eu sunt plecat din tara de cativa ani, si una dintre intrebarile cele mai frecvente ce mi se adreseaza e de ce am plecat din tara. Acum nu ma pun sa arunc cu rahatel in bunatate de tara..dau si eu niste replici standard si cu asta basta! Anyway sa ne intoracem la sondajul nostru...stiam ca e nasol in tara ( jeezee de aia am si plecat!) dar parca nu-mi vine sa cred ca suntem cei mai nefericiti de pe pamant! Sunt atatea tari mult mai sarace decat Romania, macinate de razboaie..si totusi, oamenii acolo sunt mai fericiti! Stiti ceva...poate si eu eram asa, posomarat in tara, coplesit de una alta, dar am ajuns la concluzia ca e pacat si trece viata pe langa tine...Adica de ce romanul alege sa vada tot timpul jumatatea goala a paharului? Sunt atatea chestii marunte de care sa te bucuri.
E pacat...
Ganditi-va ca avem doar o viata si e pacat sa nu profitam de ea! Si nu uitati : O zi fără un zâmbet este o zi pierdută!
Aici puteti citi articolul cu pricina!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...