Wednesday, May 8, 2013

Glumitze


Sotia catre sot: Dragul meu, degeaba iti tragi burta cind te urci pe cantar .. Imposibil sa-ti arate mai putine kilograme.
 Sotul: Stiu draga mea ..
 Sotia: Atunci de ce ti-o tragi ?
 Sotul: Ca sa vad ce scrie …

Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă:
 - Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven?
 - Nu, eu am cerut pui cu smântână.

Un baiat expediaza un sms fetei:"Acest abonat va cere in casatorie"
 Primeste raspuns:"Stimate abonat,in contul dumneavoastra nu sunt suficienti bani pentru aceasta operatiune!"

 Am fost s-o vizitez pe nevasta-mea la spital. Inainte sa intru in salon l-am intrebat pe doctor:
 -"Cum e dom' doctor, vreo schimbare ceva?"
 -"Ma tem ca nu arata bine" zice doctorul
 -"Nu va temeti dom' doctor" i-am spus " asa e ea, urata.."

 Nu imi aduc aminte ce i-am promis sotiei - ca beau doua beri si vin la noua sau ca beau noua beri si vin la doua?

 Profitând de lipsa soţului, o doamnă îşi primeşte amantul acasă. Înainte de a se aşeza la masă ea îl roagă:
 - Iubitule, ascute, te rog, cuţitul acesta.
 Tipul îi îndeplineşte dorinţa apoi cade pe gânduri. Ea observă şi îl întreabă:
 - La ce te gândeşti, iubitule?
 - Ştii, acasă nu am ascuţit niciodată cuţitele dar ele mereu sunt ascuţite.

 - Cu ce se ocupă soţia ta? mă întreabă un amic.
 - E programatoare, zic.
 - Interesant… spuse el.
 - Da. Scorpia nu pleacă niciodată de-acasă fără să-mi facă programul zilnic!…

 Cica cercetatorii(de data asta romani), au descoperit semnificatia cuvantului nevasta: ne va sta in calea fericirii!


- De ce nu raspunzi la telefon?
 - Am fost la wc.
 - Doua luni?!?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...