Monday, June 3, 2013

Târg de carte de... identitate

 Mii de bucureșteni s-au înghesuit vineri la târgul anual de carte de identitate, organizat de Poliția Română într-un apartament din Balta Albă în care locuiesc oficial peste 20.000 de basarabeni. Vizitatorii au venit să admire cele mai noi modele de buletin, iar persoanele cu dare de mână și-au cumpărat cărți de identitate false, pentru a lua de la bănci împrumuturi pe care n-au de gând să le mai plătească.
Reporterii noștri au stat de vorbă cu mai mulți bucureșteni care au trecut pragul târgului în speranța că vor face rost de acte noi la prețuri avantajoase.
Reporter: Ce v-ați cumpărat acolo?
Vizitator: Mi-am luat o carte de identitate pe care o vânam de foarte mult timp. Culmea, acum am găsit-o și la reducere.
R: Ce carte?
V: E pe numele unei femei din Bârlad. Vreau să i-o fac cadou neveste-mii de Moș Nicolae. De mult aștepta prilejul să-și facă un credit de nevoi personale pentru a cumpăra o mașină de spălat.
Alții s-au uitat, au cântărit cu grijă ofertele, însă au plecat de la târg cu mâna goală.
Reporter: Nu v-ați cumpărat nimic?
Vizitator: Nu, doamnă, că n-am găsit ce-mi trebuia. Am venit să-mi caut cartea de identitate, pe care am pierdut-o acum două săptămâni, la magazinul Mega Image de la mine din cartier. M-am uitat la toate standurile, dar nu era scoasă la vânzare pe nicăieri.
R: E posibil să se fi vândut până să ajungeți?
V: Orice e posibil. Adevărul e că am o moacă extrem de comună și nu-i exclus să fi luat-o cineva care seamănă cu mine. O să aflu în câteva luni, în caz că mă sună vreo bancă să-și recupereze banii.
R: Vă urăm succes!
V: Să fie. Numai bine!

Târgul ”Gaudeamus - Carte de identitate” este deschis până mâine, la ora 14.00, când e așteptată o intervenție în forță a mascaților, la cererea expresă a procurorilor DNA.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...