Tuesday, March 6, 2012

Glume

- Care este cea mai rapida si sigura cale de iesire a romanilor din criza?
- OTOPENI !
.
.
Afis intr-un bar:
"Daca beti ca sa uitati, va rugam platiti inainte!"
.
.
- Ce este mai rau: ignoranta sau dezinteresul?
- Nu stiu si nici nu ma intereseaza!
.
.
Un student la facultatea de drept, examen oral.
- Ce este frauda?
- Ceea ce incercati dumneavoastra sa faceti cu mine!
- Explica-te!
- Conform codului penal: "Comite frauda acel ce profita de ignoranta
altuia pentru a-l prejudicia"
.
.
- Bula, cum iti imaginezi tu scoala ideala?
- Inchisa, doamna, inchisa!
.
.
- Marie, daca ai castiga 100.000.000 EURO la Loto, m-ai mai iubi?
- Da Ioane, dar mi-ar fi foarte dor de tine!
.
.
Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere cu lansetele in
apa, fumeaza niste trabucuri ... când deodata unul din ei se opreste
si zice din senin:
- Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamâna!
- Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie buna ca asta e mai greu de gasit...
.
.
Un tip la spovedanie:
- Parinte, am pacatuit. Am pacalit un evreu.
- Fiule, asta nu e pacat! E un miracol!
.
.
- Deci, tinere, vrei sa devii ginerele meu?
- Doamna, sincer sa fiu - nu. ...Dar nu vad alta cale de a ma casatori
cu fiica dumneavoastra!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...