Wednesday, June 13, 2012

Glumite


 
  • Cică s-a descifrat mesajul de pe una dintre cutiile negre de la un avion care a lovit World Trade Center:
    - Băi Funare, eşti sigur că asta-i Budapesta?
 
  • Ion îşi ascuţea coasa, iar vecinul lui, Janos, îl întreabă:
    - De ce ascuţi coasa aia?
    - Mă Janos, eu vreau să te omor.
    - Eşti nebun, ne cunoaştem de 20 de ani, nu am avut nimic de împărţit, ce-ai cu mine?
    - Mă, e adevărat că voi l-aţi omorît pe Mihai Viteazu?
    - Da, dar asta a fost acum cinci sute de ani.
    - Aşa e, dar eu numai azi am aflat.
 
  • Tată, vreau să mă însor, zice Bulă.
    - Cu cine?
    - Cu Janos.
    - Imposibil, Janos e ungur.
 
  • Bula si Lenuta erau casatoriti de 25 ani.
    Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
    - Ce e cu valiza asta?
    Se rosi Lenuta un pic si zise:
    - Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza. Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
    - Ce e, fa, cu cartofii astia?
    - Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselatat am pus un cartof in valiza.
    - E, lasa ca nu-i asa rau.
    - Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
    - Pai, de cate ori am adunat un kg, l-am vandut
 
  • Doi maramureşeni călătoreau cu trenul. Vine conductorul.
    - Biletele la control, vă rog!
    - Mă Gheorghe, noi avem belet?
    - No.
    - N-avem belet, domn controlor.
    - Bani de amendă aveţi?
    - Mă Gheorghe, bani de amendă avem?
    - No.
    - N-avem bani, domn controlor.
    - Vă bateţi joc de mine? Bilet nu aveti, bani nu aveţi. Atunci, ce dracu' aveţi?
    - Ce-avem, mă Gheorghe?
    - Avem abonament.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...