Sunday, June 10, 2012

Sa radem...


O babuta se ruga fierbinte in Biserica, in genunchi, in fata crucii pe care era rastignit Mantuitorul Iisus. Presedintele Basescu o vede si-i sopteste de ce nu se roaga si la presedintele tarii ca poate-i indeplineste ruga.-M-as ruga maica, m-as ruga... daca l-as vedea rastignit....

De ce prefera blondele pastilele in locul prezervativelor?Se inghit mai usor...
De ce o blonda nu poate sa manance banana?Nu-i gaseste fermoarul...
Doctorul isi intreaba pacienta:- Ce varsta aveti, doamna?- Ma îndrept spre 30.- Din ce directie?

In iad, Stalin primeste ca insotitoare o frumoasa actrita suedeza, blonda si cu picioare lungi. Lenin protesteaza:- Dar nu e corect. A fost cel putin la fel de pacatos ca si mine. Dracul il linisteste:- N-ai inteles! Ceea ce vedeti este pedeapsa ei!

- Vecine, baiatul tau a aruncat cu o piatra inspre mine.- Si te-a nimerit?- Nu.- Atunci sigur n-a fost el!

- De ce-mi cereti sa achit nota de plata inainte de a lua masa?- Problema e ca dumneavoastra ati comandat ciuperci.

Dupa primul zbor in afara dulapului, molia mica este intrebata de ma-sa:- Eh? Cum a fost?- Bine, lumea se bucura de mine, toti aplaudau.

Un rocker ajunge dimineata acasa beat mort si da peste mama sa in bucatarie.
− Mamaaaaaaaaa! Mi-e raaaaaauuuuu....
− Ce sa-ti dau dragul mamii ca sa-ti treaca?
− Pune-mi o manea, sa vars!


Maria catre Ion:- Ioane, ai auzit? Se scumpeste bautura.
Ion catre Maria:- Asta e Marie. O sa mancam mai putin.


Doua blonde in parc:
− Fata, vad ca esti gravida!
− Da....
− Si al cui e copilul?
− Al meu...
− Nu, fataaa. Ma refeream cu cine l-ai facut?
− Pai inca nu m-am decis...


− Eu ieri in padure am strans 3 galeti cu ciuperci pentru mama soacra…
− Si daca sunt otravitoare?
− Cum adica "daca"?


Intr-o dimineata,in timp ce luau micul dejun,o femeie i-a spus sotului ei:
-Fac pariu ca habar n-ai ce zi e azi
-Cum sa nu stiu?-raspunde el indignat.Cum crezi ca as fi putut uita? 
Dupa ce a spus asta,s-a ridicat de la masa si a plecat la lucru. La ora 10 dimineata suna cineva la usa.Femeia deschide si primi o cutie plina cu trandafiri rosii.La pranz,primi o cutie din bomboanele ei preferate de ciocolata,iar mai tarziu un butic ii livra o rochie creata de un cunoscut designer.Femeia de-abia astepta sa se intoarca sotul ei acasa. -Prima data florile,dupa aceea ciocolata si in cele din urma rochia!-exclama ea entuziasmata.N-am petrecut niciodata intr-un mod mai fascinant Ziua Mediului!

Pesimistul vede intr-un tunel intunericul, optimistul vede lumina
de la capatul lui, realistul vede luminile trenului care vine...
... Mecanicul de locomotiva vede trei idioti pe sine.

Bunico, nu mi-ai vazut o cutie de pastile pe care scria Ecstasy? -
Da-le dracului de pastile, tu nu ai vazut ca e un dragon in bucatarie?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...