Friday, July 6, 2012

Soft...ca pt week-end!


Un cuplu de proaspăt căsătoriți- el 75, ea 23 - se cazează în apartamentul nupțial al unui mic hotel.
A doua zi,cam pe le prînz,mireasa coboară cu pași nesiguri, ciufulită, cu privirile rătăcite...
-A... am venit, pentru micul dejun...
Recepționerul:
-Iertați-mă, vă simțiți bine? C-arătați de parcă v-ați fi luptat c-un crocodil !
-Offf... știți, înainte de căsătorie, soțul meu mi-a zis că a economisit, timp de 50 de ani... iar eu am crezut că se referă la bani...

O blonda, intr-un avion, sta langa un avocat. La un moment dat, avocatul ii spune:
- Hai sa jucam un joc: eu iti pun o intrebare si, daca nu stii raspunsul,
iti dau 5 dolari, apoi imi pui si tu o intrebare si, daca nu stiu, eu iti dau 50 de dolari.
- De acord, zice blonda, iar avocatul o intreaba:
- Care e distanta de la pamant la luna? Blonda nu stie si ii da cei 5 dolari.
Vine si randul blondei sa intrebe:
-Ce urca muntele in 3 picioare si il coboara in 4 picioare?
Sta avocatul, se gândește, își stoarce creierii, dar nimic. Ii da blondei cei 50 de dolari.
Când sa coboare din avion, avocatul o intreaba, curios:
- Pina la urma care era raspunsul la intrebarea ta?
Blonda zambeste isi deschide poseta si ii intinde o bancnota de 5 dolari... 

Un sofer, preot, este tras pe dreapta de Poliție:
Politistul: – Ce ai in sticlă?
Preotul: – Apă.
Polițistul verifica conținutul sticlei.
Politistul: – Părinte, dar aici este vin!
Preotul: – Binecuvântat fie Bunul Dumnezeu și miracolele sale…

- Buna ziua!
- Buna ziua, domnule politist!
- Dumneata, tinere domn, pe gheața asta conduci cu 70 km pe ora? Vrei să ajungi la spital?
- Da!
- Bravo,frumos răspuns! Ești șmecher?
- Nu! Sunt doctor.....

Un tânăr african se înscrie la universitate. Secretara îl întreabă:
– Ce ramură vă alegeți?
Tânărul african, nemulțumit profund:
– Dar nu pot să am și eu o bancă, ca toți ceilalți?

În avion, un pasager cu alura de dandy se adresează unei însoțitoare de bord foarte sexy:
- Cum va numiți, domnișoară?
- Mercedes, domnule!
- Frumos nume! Vreo legătură cu Mercedes Benz?
- Da domnule, prețul...

Un infractor este interogat la politie:
- Spune, dom’le, ce-ai făcut!
- Pai am furat o damigeana cu vin…
- Si…
- Jumătate am băut-o…
- Si cu cealaltă jumătate ce-ai făcut?
- Pai, am vândut-o…
- Si ce-ai făcut cu banii?
- I-am băut !

O doamna și-a pierdut poșeta în agitația cu cumpărăturile.
A fost găsită de către un băiețel cinstit care i-a returnat-o.
Uitându-se în poșetă, a observat:
- “Hm… când mi-am pierdut poșeta aveam o bancnota de 20 dolari.
Acum am 20 bancnote de un dolar.”
Băiețelul a răspuns repede:
- “Aveți dreptate doamna. Ultima data când am găsit poșeta unei doamne nu
avea mărunțiș pentru recompensa.”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...