Friday, July 27, 2012

Un zamabet

Care este locul cel mai trist de pe Pamant? - Locul de munca... 
*****
Inteleptul este tolerat, atata timp cat nu deranjeaza.  Prostul - cat timp nu ajuta.
*****
La magazin: 
- Scuzati-ma, nu mi-ati dat restul! 
- Va scuz! 
***** 
Ca trece tineretea, nu-i mare scofala...   Problema e ca trece si batranetea. 
*****
- Detinut, de ce nu vine nimeni sa te viziteze?  Tu n-ai rude? 
- Cum sa nu, am! Dar toti sant deja  aici... 
***** 
Nu lasa nimica pe maine.  Mai bine lasa pe poimaine - ai sa ai doua zile libere. 
***** 
Secretul succesului in viata este legat de cinste si de decenta. Daca nu ai aceste calitati, succesul este garantat. 
***** 
Daca ti se pare ca patria ta te ignora, incearca, macar odata, sa nu platesti taxele... 
***** 
Ajuta de o suta de ori - vor uita!  Nu ajuta o singura data - vor tine minte! 
***** 
Cand eram mic, ma rugam la Dumnezeu sa-mi dea o bicicleta. Pe urma am inteles ca Dumnezeu lucreaza altfel.   Atunci, am furat o bicicleta si m-am rugat la El sa ma ierte. 
***** 
Cea mai grozava zi este MAINE.  Maine o sa facem  sport, o sa ne apucam de invatatura, o sa muncim cu sarg, o sa incepem sa  citim o carte, n-o sa mai mancam dupa sase seara...  Dar nu stiu cum se face, ca atunci cand ne trezim, este mereu ASTAZI !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...