Wednesday, September 19, 2012

Pensionarul...


Nu vă criticaţi niciodată soţia pentru lipsa de inteligenţă.
Poate că tocmai acesta a împiedicat-o să-şi găsească un soţ mai bun 
..
Cât ai luat la bac?
- 3,72...
- Tocilarule !!!
 
- Ai luat bac-ul?
- Da.
- Cu cât?
- Cu 2000 de euro...
 
Directorul îl cheamă pe Gigel la el în birou şi îi spune:
- Gigele, am o veste proastă şi una bună: Cea proastă e ca ai picat BAC-ul...
- Şi cea bună?
- Cea bună este că ai ieşit şef de promoţie!
 
Cum de ai căzut la BAC ?
- Încă nu ştiu, sunt în stare şoc.
- Nu ai fost pregătit?
- Ba da. Dar aveau camere.
 
Doi studenţi:
-Din ce trăieşti?
-Scriu. 
-Unde? Ce anume scrii?
-Acasă, să-mi trimită bani!
 
Am trecut azi pe lângă o fată SUPER!... Era atât de frumoasă încât am şi uitat să mă uit la sânii ei ...
- Eşti fata visurilor mele! Frumoasă, spirituală, amuzantă...
- Spui toate astea, doar ca să mă culc cu tine!
- Şi incredibil de inteligentă!
 
-Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca şi Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni la ora 24:00 şi nu că vei veni cu un singur pantof şi fără rochie!
 
La concursul de biliard: Stimabile domn, nu avem nici un dubiu în privinţa potenţei dumneavoastră, dar vă rugam ca următoarea partidă s-o jucaţi cu tacul!
 
ATENŢIE! 
Angajaţii care vin la muncă un pic mai târziu sunt rugaţi să meargă pe partea dreaptă a coridorului, ca să nu se ciocnească cu angajaţii care pleacă mai devreme!
 
O blonda intra în aprozar:
- Buna ziua, aş dori nişte cartofi.
- De cât? întreabă vânzătoarea.
- Decât cartofi!
 
Preşedintele a promis că în curând drumurile noastre vor fi tot aşa cum sunt în Germania .
În acest scop în Germania au fost trimise primele două sute de buldozere. 
 
- Daţi-mi 1 litru de lapte de vaca! ceru o blonda.
- Nu încape in sticla dvs., e prea mica.
- Atunci daţi-mi 1 litru de lapte de oaie...
 
La scoala profa intreaba:
- Cine a zis ca pamantul se invarte?
- Galileo Galilei
- Cand?
- Cand iesea de la carciuma...
 
Un politist pe malul unui lac ii zice unei tinere:
- Domnisoara, aici este interzisa baia!
- Dar de ce nu mi-ati spus asta inainte de a ma dezbraca?
- Pentru ca dezbracatul nu e interzis...

Un pensionar se trezeşte în toiul nopţii cu o senzatie acută de pipi. 
N-ar prea avea el chef să meargă la closet, dar până la urmă se scoală şi se duce.
Acolo, ţinând-o in mână, se uită lung la ea şi-i zice cu reproş:
- Vezi, eu mă scol când vrei tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...